
כך בעלי עסקים חכמים הופכים ספר לכלי שיווקי
בעולם הדיגיטלי שבו כל אחד יכול לפרסם פוסט, סרטון או ניוזלטר יש כלי אחד שעומד מעל כולם ומספק ערך מתמשך, אמינות גבוהה ונוכחות מרשימה: ספר. לא מדובר כאן על רומן

בעולם הדיגיטלי שבו כל אחד יכול לפרסם פוסט, סרטון או ניוזלטר יש כלי אחד שעומד מעל כולם ומספק ערך מתמשך, אמינות גבוהה ונוכחות מרשימה: ספר. לא מדובר כאן על רומן

השעון החכם כבר מזמן הפך לחלק מהיד – תרתי משמע.הוא בודק דופק, סופר צעדים, מקפיץ התראות, מודד שינה – ובקיצור, עוזר לנו לנהל את החיים.אבל בתוך כל הפונקציונליות הזאת –

בשנים האחרונות, תחום מוצרי העודפים ברשת הפך ללהיט של ממש בקרב קונים ישראלים רבים. אתרי העודפים מאפשרים לצרכנים לרכוש מוצרים חדשים לחלוטין, במחירים נמוכים משמעותית בהשוואה למחירם המקורי. במאמר הבא

שעון חכם הוא אחד הגאדג'טים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. הוא מציע הרבה יותר מאשר הצגת השעה בלבד, עם מגוון רחב של פונקציות כגון מעקב כושר ובריאות, התראות חכמות

מאמר זה בוחן את תהליך הערכת הרווחיות של נישת דרופשיפינג. הוא מתעמק בגורמים השונים המשפיעים על הרווחיות, לרבות ביקוש בשוק, תחרות ותמחור מוצרים. הוא גם מספק אסטרטגיות מעשיות לביצוע מחקר