קטגוריה :
אקדמאים| מהנדסים| ניהול
ניסיון קודם :
ארבע עד שש
השכלה :
תואר ראשון
אזור גאוגרפי :
נהריה
עודכן בתאריך :
10/06/2020

 דרוש/ה:

מנהל/ת מחלקת שרות לקוחות


מחלקת שרות לקוחות אחראית על הקשר עם לקוחות החברה, מפיצים וחברות בנות בארץ ובעולם.

משלב הטיפול בלקוחות חדשים, קליטת הזמנות, מעקב אחר ייצור ההזמנות מול מח' הייצור וההנדסה ,אחריות על השילוח וגביית תשלומים.

כל זאת תוך מתן מענה איכותי, מותאם ומהיר לדרישות הלקוחות ושמירה על רמת שביעות רצון גבוהה.

דיווח ל: מנהל מחלקת מכירות

תחומי אחריות:

שיפור מתמיד של רמת שירות הלקוחות

 התווית נהלים, שיטות עבודה לשיפור חווית הלקוח

אחריות על הפקה ומשלוח הצעות מחיר ועדכון מחירונים

 ניתוב פניות של לקוחות פוטנציאלים עד למתן מענה הולם

אחריות על גביית כספים מול לקוחות החברה ואגפי החברה השונים

 אחריות על קליטת הזמנות, ניתובן, העברה לתפ"י

 מעקב אחר ביצוע מהיר של ההזמנות בייצור, הצפת בעיות ומציאת פתרונות

 אחריות כוללת על משלוחי הייצוא של החברה בכל אמצעי השילוח

 אחריות על טיפול בתלונות לקוח מול מח' אבטחת איכות, הנדסה ותפעול

 קשר עם מע' מידע לשדרוג מע' ונהלים קיימים

 אחריות על ניהול תיק לקוחות בטריטוריות נבחרות

 ייזום, ביצוע וניתוח סקרי שביעות רצון לקוח תקופתיים

 אחריות על ניהול צוות :מענה לצרכי הפרט, חניכה, הכשרה, קליטה ועוד

 ממשקי עבודה שוטפים עם מנהלי המכירות, מנהלי מוצר ויועצים טכניים ?


דרישות התפקיד:

בוגר תואר ראשון - יתרון

 שנות ניסיון בניהול שרות לקוחות בחברה תעשייתית עם 5 לפחות

 אוריינטצית יצוא נסיון מוכח בשילוח בינלאומי

 ניסיון מוכח בניהול צוות שרות לקוחות ? אנגלית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה ודיבור)

 (בפרט אקסל) WINDOWS ושליטה בתוכנות ERP הכרות טובה עם מע'

 יכולת חשיבה אנליטית ואסטרטגית ? תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים

 יכולת גבוהה לפתרון בעיות, רב משימתיות וסביבה מרובת ממשקים

 משרה מלאה + ש"נ בהתאם לצורך

שלח/י בקשה

(קובץ עד 2M)