קטגוריה :
אחר
ניסיון קודם :
שנה עד שלוש
השכלה :
תואר ראשון
אזור גאוגרפי :
מעלות תרשיחא

תיאור התפקיד:
1. מנהל/ת את ספר הנכסים של הרשות המקומית. רושם/ת נכסים חדשים שנרכשו, מעדכן/ת את ספר הנכסים לגבי נכסים שהופקעו (בהתאם להחלטות תכנית בניין ערים) וכד'.
2. מפקח/ת על תהליך רכישת נכסים: יצירת קשר עם שמאי לקביעת ערך הנכס, ניהול מו"מ עם בעל הנכס, עריכת החוזה (בתיאום עם היועץ המשפטי של הרשות המקומית) וכד'.
3. מפקח/ת על נכסים של הרשות המקומית, שהושכרו לדיירים מוגנים או לדיירים חופשיים.
4. נמצא/ת בקשר עם גורמי מס (מס' רכוש, שבח וכד') עם לשכות רישום מקרקעין (טאבו), עם שמאים ועם גורמים נוספים אחרים, הקשורים בהבטחת זכויות הרשות המקומית על הנכס והפקת מרב התועלת הכלכלית מהם.

מועד אחרון להגשה 20.01.2020

דרישות התפקיד:

1. השכלה: תואר ראשון (B.A.) במשפטים או בכלכלה (ברשויות מקומיות גדולות/ בינוניות) או בעל השכלה על תיכונית שאינה אקדמית אשר בעל תעודת שמאי מוסמך.
2. ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמשפטן/ית המתמחה במקרקעין או כשמאי/ת במשך 3 שנים לפחות.
3. כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, ערנות ודריכות, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, כושר ניהול מו"מ.
4. דרישות תפקיד מיוחדות: ידע במיסי רכוש ושבח, ידע בסיסי בשמאות.

שלח/י בקשה

(קובץ עד 2M)