קטגוריה :
אדמיניסטרציה| משאבי אנוש| כח אדם
ניסיון קודם :
ארבע עד שש
השכלה :
תואר ראשון
אזור גאוגרפי :
צפון

כפיפות:  מנכ"ל הרשות המקומית.

 

תיאור התפקיד:

ניהול והפעלה של לשכת מנכ"ל הרשות, וסיוע אדמיניסטרטיבי למנכ"ל הרשות לקידום ענייני הרשות בהתאם להנחיותיו. עיקרי התפקיד:

א. ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת מנכ"ל הרשות.

ב. ניהול תכנית הפעילויות של מנכ"ל הרשות.

ג. ריכוז והפצת מידע, הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות.

 

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות

בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

או בעל/ת השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.

דרישות ניסיון:

  1. עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל - שנתיים ניסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי.
  2. עבור הנדסאי רשום ? 3 שנות ניסיון כאמור
  3. עבור טכנאי מוסמך ? 4 שנות ניסיון כאמור.
  4. עבור בעל/ת השכלה אחרת ? 5 שנות ניסיון מקצועי כאמור.

דרישות נוספות

  • יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה-OFFICE
  • תושבי/ות מעלות-תרשיחא- יתרון.

 

מועד אחרון להגשה: 7.06.21

שלח/י בקשה

(קובץ עד 2M)