נציגי/ות תמיכה טכנית, למוקד טלפוני
- קטגוריה :
- שיווק| מכירות| שרות לקוחות| פרסום
- ניסיון קודם :
- ללא ניסיון
- השכלה :
- ללא השכלה
- אזור גאוגרפי :
- נהריה
- עודכן בתאריך :
- 26/05/2020
חברת שמפעילה מוקדי שירות לקוחות ומכירות של סלקום/ נטוויז'ן, הראל ועוד,
מחפשים לגייס נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד טלפוני
פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פניית לקוחות עם תקלות/בעיות כאלה ואחרות,
ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנות של סלקום/ נטויז'ן.
דרישות :
שעות וימי פעילות המוקד-
7 ימים בשבוע: 07.30-24.00 במשמרות של 7.5 עד 9.5 שעות למשמרת.
תחילת העבודה כרוכה בקורס בן חודש
כוללת התחייבות לחברה- לשנה מיום תחילת הקורס.
עברית ברמת שפת אם חובה, שפות נוספות- יתרון (רוסית, ערבית)
גישה טובה לעבודה על מחשב.
ידע טכני במחשבים- יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשמרות
זמינות לקורס במשרה מלאה בן כחודש ימים .
תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, וכושר ביטוי ברמה גבוהה בשפה העברית חובה.
מתאים מאוד לחיילים/ות משוחררים/ות ולחסרי/ות ניסיון תעסוקתי קודם.
הקורס נערך בנהריה בהכשרה מלאה ע"י מדריכים של סלקום/נטויז'ן, ועל חשבון החברה ,
כולל תשלום שכר עבור תקופת ההכשרה.