קטגוריה :
שיווק| מכירות| שרות לקוחות| פרסום
ניסיון קודם :
ללא ניסיון
השכלה :
ללא השכלה
אזור גאוגרפי :
נהריה
עודכן בתאריך :
26/05/2020

חברת  שמפעילה מוקדי שירות לקוחות ומכירות של סלקום/ נטוויז'ן, הראל ועוד,

מחפשים לגייס נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד טלפוני
פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פניית לקוחות עם תקלות/בעיות כאלה ואחרות,

ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנות של סלקום/ נטויז'ן.

דרישות :

שעות וימי פעילות המוקד-
7 ימים בשבוע: 07.30-24.00 במשמרות של 7.5 עד 9.5 שעות למשמרת.
תחילת העבודה כרוכה בקורס בן חודש
כוללת התחייבות לחברה- לשנה מיום תחילת הקורס.
עברית ברמת שפת אם חובה, שפות נוספות- יתרון (רוסית, ערבית)
גישה טובה לעבודה על מחשב.
ידע טכני במחשבים- יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשמרות 
זמינות לקורס במשרה מלאה בן כחודש ימים .
תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, וכושר ביטוי ברמה גבוהה בשפה העברית חובה.
מתאים מאוד לחיילים/ות משוחררים/ות ולחסרי/ות ניסיון תעסוקתי קודם.
הקורס נערך בנהריה בהכשרה מלאה ע"י מדריכים של סלקום/נטויז'ן, ועל חשבון החברה ,

כולל תשלום שכר עבור תקופת ההכשרה.

שלח/י בקשה

(קובץ עד 2M)